Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова ПоштаТермін відправки 1-3 робочих дні Вартість: від 50 грн (в залежності від габаритів продукції)
- Магазини Rozetka
Способи оплати
- Пром-оплата
- ПісляплатаОплата за замовлення при отриманні товару на відділенні Нової Пошти
- Оплата на рахунокIBAN банківського рахунку Моно Банк
- Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPayБезпечний платіж на сайті Приватбанку
- Оплата за реквізитами:ФОП Кузьменко Діана Віталіївна IBAN: UA583220010000026009310104056 ЄДРПОУ 3170617008 Можливо виставлення рахунку від ФОП. (Без ПДВ)
- Оплата на карту МонобанкРеквізити для оплати: 4035200041056075 - ФОП Кузьменко Діана Віталіївна
- Оплата на карту ПриватБанк
Гарантія:
Відповідно до «Закону про захист прав споживачів» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки, якщо товар не відповідає формі, розмірам, фасону, кольору, розміру або з інших причин. їх використовували за призначенням.
Обмін товарних якостей провадиться виключно на основі фундаментальних, якщо він не використовується і якщо зберігається його товарний вигляд, комплектація, споживчі властивості, пломби, ярлики.
При поверненні товару вартість пересилання не повертається!
Зверніть увагу! Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку та не мав відстеження використання!
ВАЖЛИВО!
Обов'язково перевіряйте товар під час отримання на складі перевізника, незалежно від того, накладений це платіж або за повною передоплатою! Покидаючи відділення транспортної компанії, Ви погоджуєтеся з комплектацією отриманої посилки та претензій до магазину не маєте. Якщо у Вас виникли питання під час отримання посилки, зв'язатися з нами за номером: +380509177517, не покидаючи транспортної компанії та не пошкоджуючи цілісності паковання, ярликів, плівки, — товарний вигляд має бути збереженим.
Обмін товарних якостей провадиться виключно на основі фундаментальних, якщо він не використовується і якщо зберігається його товарний вигляд, комплектація, споживчі властивості, пломби, ярлики.
При поверненні товару вартість пересилання не повертається!
Зверніть увагу! Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку та не мав відстеження використання!
ВАЖЛИВО!
Обов'язково перевіряйте товар під час отримання на складі перевізника, незалежно від того, накладений це платіж або за повною передоплатою! Покидаючи відділення транспортної компанії, Ви погоджуєтеся з комплектацією отриманої посилки та претензій до магазину не маєте. Якщо у Вас виникли питання під час отримання посилки, зв'язатися з нами за номером: +380509177517, не покидаючи транспортної компанії та не пошкоджуючи цілісності паковання, ярликів, плівки, — товарний вигляд має бути збереженим.