Продавець WINKEY: фурнітура для вікон і дверей розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1481 відгук

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

WINKEY: фурнітура для вікон і дверей
+380 (50) 917-75-17Роздрібний відділ
+380 (98) 801-12-12Опт і роздріб
Додати відгук
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаТермін відправки 1-3 робочих дні Вартість: від 50 грн (в залежності від габаритів продукції)
  • УкрпоштаТермін відправки 3-6 робочих дні Вартість: від 25 грн (залежно від габаритів продукції та типу доставки "Стандарт", "Експрес")
  • Адресна доставка кур'єромАдресна доставка кур'єром здійснюється службами доставки "Нова Пошта" і "Укрпошта" Термін відправки 1-6 робочих дні Доставка замовлення до дверей (працює по всій Україні) Вартість: від 50 грн (в залежності від габаритів продукції і служби доставки)
  • Доставка поштою
  • Магазини Rozetka

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • ПісляплатаОплата за замовлення при отриманні товару на відділенні Нової Пошти
  • Оплата на рахунокIBAN банківського рахунку Моно Банк
  • Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPayБезпечний платіж на сайті Приватбанку
  • Оплата готівкою в пункті самовивозуПункт самовивозу знаходиться за адресою: вул.Дмитра Янченка 2а, Бровари, Україна
  • Оплата за реквізитами:ФОП Голик Надія Михайлівна IBAN: UA263220010000026004340000493 ЄДРПОУ 1974813162 Можливо виставлення рахунку від ФОП. (Без ПДВ)
  • Оплата на карту МонобанкРеквізити для оплати: 5408 8100 4074 3394 - Голик Надія Михайлівна
  • Оплата на карту ПриватБанк

Гарантія:

Відповідно до «Закону про захист прав споживачів» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки, якщо товар не відповідає формі, розмірам, фасону, кольору, розміру або з інших причин. їх використовували за призначенням.

Обмін товарних якостей провадиться виключно на основі фундаментальних, якщо він не використовується і якщо зберігається його товарний вигляд, комплектація, споживчі властивості, пломби, ярлики.

При поверненні товару вартість пересилання не повертається!

Зверніть увагу! Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку та не мав відстеження використання!

ВАЖЛИВО!
Обов'язково перевіряйте товар під час отримання на складі перевізника, незалежно від того, накладений це платіж або за повною передоплатою! Покидаючи відділення транспортної компанії, Ви погоджуєтеся з комплектацією отриманої посилки та претензій до магазину не маєте. Якщо у Вас виникли питання під час отримання посилки, зв'язатися з нами за номером: +380509177517, не покидаючи транспортної компанії та не пошкоджуючи цілісності паковання, ярликів, плівки, — товарний вигляд має бути збереженим.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner